Mys med min sessa

2015-04-30 | 22:00:56 | Ezmeralda | 2 Kommentarer
Ska man inte rida kan man göra annat istället! Då hovslagaren avbokade idag fick jag och Z tid att ta en lång promenad istället. Jag har länge tänkt jobba lite med hennes rädsla för vatten från marken och idag var det ett perfekt tillfälle att dra på gummistövlarna och traska ut på terrängbanan. Fick sällskap av Annie och även Sofia & Pripps på deras väg mot melonbanan. Z var jätteduktig och vi hoppade lite med matte brevid istället för uppe på hennes rygg och traskade fram och tillbaka i båda vattenhindrena. I början var det jätteläskigt, men på slutet gick det super och hon klafsade glatt efter mig runt, runt i vattnet utan problem. Duktiga Zessan!
 
När vi nöjde oss gick vi bort till melonbanan och sällskapade med Sophia och Sofia när Andrea red Pripps. Mys med musik, hästar och vänneri solnedgången var inte helt fel :)
 
Just nu är jag hemma igen och ska se på film med Annie innan det blir att hoppa i säng, tidig morgon imorn. Måste vara i stallet typ halv sju om jag ska hinna rida innan jag tar tåget mot Göteborg. Ha en mysig valborgskväll hörni!
 
 



Kommentarer
» Tuva Björnwall

härligt!

2015-05-01 | 17:25:20
URL: http://fattagaloppen.blogspot.se
» Camilla

hahahha vilken rolig bild när ni hoppar =D

kul super bra med träning från marken den får man inte underskatta..

2015-05-04 | 14:30:38
URL: http://bbqridtravare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback