Tillbaka till verkligheten

2015-02-23 | 22:29:29 | Allmänt | 0 Kommentarer
Efter ett superhärligt lov fyllt till bredden med hästar, tävling och goa människor är det nu då tillbaks till skolan och vardagen som gäller. Suck. Som grädde på moset har vi även fysikprov imorgon...
 
Idag var själva skoldagen rätt chill, men eftersom jag tappat bort mitt busskort bestämde jag och Emelie oss för att vi skulle cykla hela vägen till skolan. Nästan 3 mil sammanlagt med tur och retur så det blev en väldans massa motion!
 
Ezmeralda och jag var med på måndagsträningen idag vilket inte gick så bra som det hade kunnat tråkigt nog. Hon var lite seg efter två rätt rejäla pass i helgen så hon blev mest springig och orkade inte riktigt samla sig ordentligt. Dagens träning var fokuset lagt på skänkelvikningar vilket för min och Z:s del gick halvbra. Hon tappade rätt mycket bjudning i själva rörelsen och gick inte riktigt undan för skänkeln som hon borde, men helt okej ändå. Emellanåt var hon rätt avslappnad och fin.
 
Nu ska jag sova så att jag har lite ork på provet imorgon! Godnatt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback