Torsdag morgon

2015-02-19 | 07:48:22 | Allmänt | 1 Kommentarer
Det är lov och ändå går vi fina Flyinge-människor (eller ja, jag och vickan) upp klockan sju. Och gissa varför? Inte för att gå till stallet eller för att göra något roligt, nej, för att PLUGGA... Så nu sitter vi här i köket med ett berg med böcker medans alla vettiga människor sover.
 
Vad händer annars idag då?
 
Jag och Sofia ska faktiskt in till Lund en sväng och gå på bio.Vi bestämde oss för att vi faktiskt borde göra något annat än att plugga och rida på lovet så vi ska gå på Natt på museét 3. Mys! Annars så ska jag pussa lite på min hästapålle, men inte rida, plugga ännu lite till och så ska jag och Vickis åka och rida Nisse igen.
 
Ha en bra dag hörni!
 
 
 

Kommentarer
» Tuva Björnwall

ååh vilken jättefin bild!!

2015-02-19 | 20:08:37
URL: http://fattagaloppen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback